Jak rozwijać e-commerce z InPost Pay w branży elektronika? Case study North.pl

porady dla ecommerce
Rozwijaj e-commerce z InPost Pay. Przykład z branży elektronika

17 października 2024

North to wiodący sklep z częściami zamiennymi do sprzętu AGD, oferujący szeroki asortyment produktów najwyższej jakości. Oprócz zamienników popsutych części dają też wskazówki, jak je wymienić w urządzeniu. Ich misją jest dostarczanie rozwiązań, które przedłużają żywotność Twoich urządzeń domowych – czyli naprawiaj, nie wyrzucaj. Jednak szeroki asortyment i dobre ceny to w obecnych warunkach za mało aby zdobyć klientów. Do osiągnięcia wysokiej konwersji niezbędne jest wdrażanie nowoczesnych narzędzi, które wpływają na finalizację zakupów i retencję. Dobrym przykładem takiego narzedzia są wygodne płatności. Sprawdź, jak wdrożenie InPost Pay pomogło firmie dołączyć do liderów rynku! 

North – o działalności i wyzwaniach 

Firma North działa od 2008 roku i zajmuje się sprzedażą części do sprzętów AGD. Specjaliści marki pomagają w diagnozie problemów technicznych, oferując porady i filmy instruktażowe. Misja North to zachęcanie do proekologicznych działań i tworzenie lepszej przyszłości, dlatego marka propaguje wśród odbiorców naprawy zepsutych lub uszkodzonych urządzeń zamiast zakupu kolejnych. Wskazuje przy tym na oszczędność czasu i pieniędzy. 

Firma ma w sprzedaży także wiele przydatnych produktów, uzupełniających korzystanie z tych sprzętów, np. środki pielęgnacji, akcesoria do pralek i piekarników, odkamieniacze czy gadżety do sprzątania, które idealnie wpisują się w wizję sklepu: „Wszyscy tworzymy dom, o który dbamy”. 

Jakie są efekty wdrożenia InPost Pay w North? 

North jako firma stawiająca na rozwój i otwarta na rynkowe nowości i zdecydowała się jako jedna z pierwszych firmy wdrożyć usługę InPost Pay.  Implementacja, która miała miejsce jeszcze w 2023 okazała się trafnym kierunkiem w zwiększaniu wyników konwersji sklepu, na którym marce North zależało. Usługa pozwala klientom na finalizację zakupów w apce InPost Mobile bez konieczności każdorazowego uzupełniania wszystkich danych (jak dane adresowe, forma płatności czy dostawy). 

Wdrożenie InPost Pay znacznie obniżyło wskaźnik porzuconych koszyków. Liczba finalizowanych zamówień wzrosła z kolei o około 25%. 

Sukces z implementacji naszej wtyczki potwierdza współzałożycielka North, Monika Pobrotyń: 

Bardzo szybko InPost Pay stał się jednym z naszych najważniejszych narzędzi sprzedażowych. Obserwujemy, że jest on łatwo akceptowany przez kupujących – nawet w przypadku koszyków o wysokiej wartości. Co ważniejsze – jest łatwy w utrzymaniu i serwisowaniu”. 

Jakie korzyści niesie InPost Pay? 

Case North to doskonały przykład tego, jak szybko InPost Pay jest w stanie zwiększyć konwersję w sklepie online. Niesie to korzyści nie tylko dla sprzedawcy, ale i klientów. Kupujący mogą cieszyć się szybkimi płatnościami bez konieczności rejestracji oraz wygodnymi dostawami za pośrednictwem automatów Paczkomat®. Wdrażając InPost Pay do swojego sklepu, pozwalasz konsumentom na korzystanie z atrakcyjnych promocji bez utraty wartości koszyka. Klienci mają także łatwy dostęp do statusów swoich zamówień w aplikacji InPost Mobile, niezależnie od tego, w jakim sklepie zrobili zakupy. 

Co zyskujesz jako sprzedawca? Oprócz znacznie wyższej konwersji, docierasz do większego grona potencjalnych klientów. Z InPost Mobile korzysta już 13 milionów użytkowników, którzy mogą dowiedzieć się o Twoim sklepie. InPost Pay wzmacnia wizerunek marki i daje dostęp do danych dotyczących zamówień w Twoim sklepie, pomocnych w doskonaleniu strategii w przyszłości. 

Jak zaimplementować InPost Pay? 

Wdrożenie InPost Pay do sklepu online jest bardzo proste. Wystarczy: 

  • korzystać z naszych usług logistycznych; 
  • skonsultować się ze swoim przedstawicielem handlowym InPost lub uzupełnić formularz kontaktowy; 
  • podpisać umowę; 
  • zaimplementować wtyczkę w sklepie. 

Wszystkie szczegóły dotyczące współpracy z nami znajdziesz na stronie https://inpostpay.pl/kontakt. Skorzystaj z innowacyjnej usługi i zwiększ swoją konwersję, tak samo, jak zrobiła to firma North.  

wróć