Klienci chcą kupować szybko, wygodnie i bez barier. To główny kierunek rozwoju e-commerce. InPost Pay, dostępny na platformie Shoper, redefiniuje proces płatności i dostawy, oferując jedno z najbardziej intuicyjnych i skutecznych rozwiązań na rynku. Sprawdź, jak nasz szybki checkout już dziś wspiera tysiące e-sklepów.
Checkout InPost Pay – standard płatności dostępny na platformie Shoper
InPost Pay to rozwiązanie, które łączy prostotę, szybkość i daje technologiczną przewagę. Sprawny checkout poprawia doświadczenia zakupowe klienta i przyczynia się do podniesienia poziomu satysfakcji, co sprzyja retencji i lojalizacji.
“Klienci doceniają szybkość i prostotę procesu zakupowego, co świadczy o intuicyjności i przyjazności tego rozwiązania.” - podkreśla Maryna Bibik, menadżer kreatywna w Kokonki.
Jak to działa? Klient na stronie merchanta wybiera produkt, który chce kupić, a następnie zamiast tradycyjnego "Dodaj do koszyka" klika "Dodaj do koszyka InPost ", przechodząc do aplikacji InPost Mobile. Tam wybiera metodę dostawy i dokonuje płatności bezpośrednio w aplikacji InPost. Co najważniejsze, bez konieczności logowania się do sklepu, rejestrowania konta czy wpisywania danych - bo te, podstawiają się automatycznie! O ile nie jest to pierwsza transakcja z InPost Pay – wtedy, dane należy uzupełnić po raz pierwszy, a przy kolejnych zakupach będą gotowe. To naprawdę proste!
Jak dużo sklepów w Shoper korzysta już z InPost Pay (według danych własnych z I półrocza 2025)?
- wzrasta liczba transakcji zrealizowanych z wykorzystaniem InPost Pay: z 6,96% we wrześniu 2024 do 13,18% w maju 2025,
- następuje zwiększenie średniej wartości przeciętnego koszyka względem wszystkich sklepów internetowych w Shoper z 57,9 % we wrześniu 2024 do 71,64% w maju 2025,
- wzrasta też udział usługi InPost Pay w całkowitej wartości wszystkich sprzedanych towarów: z 6% we wrześniu 2024 do 10% w maju 2025.
Dostępność rozwiązania w e-sklepach korzystających z oprogramowania Shoper
Platforma Shoper, jako lider wśród polskich rozwiązań e-commerce, umożliwia aktywację InPost Pay bez pracochłonnych integracji i kosztów wdrożeniowych. Całość można uruchomić z poziomu panelu administracyjnego w zaledwie kilka minut. To oznacza, że zarówno duże sklepy, jak i początkujący w e-commerce mogą natychmiast skorzystać z tej technologii. InPost Pay to checkout nowej generacji, który wpisuje się w rosnące potrzeby rynku i klientów, jednocześnie eliminując typowe przeszkody, które do tej pory hamowały konwersję.
Jak szybko przeprowadzić integrację w Shoper w kilku krokach?
- Zaloguj się do panelu administracyjnego Shopera,
- Wybierz zakładkę Ustawienia → Obsługa zamówień →Formy Płatności,
- Kliknij „Aktywuj” przy InPost Pay,
- Poczekaj na kontakt od konsultanta z Shopera,
- Testuj nowoczesne rozwiązanie sprzedażowe.
Ile trwa proces wdrożenia szybkiego checkoutu InPost Pay?
Od 16 do 80 minut! Tyle potrzebujesz, aby zacząć korzystać z nowoczesnego rozwiązania!
Usługa InPost Pay na platofmie Shoper to przyszłość płatności e-commerce dostępna już dziś. Integracja płatności i dostawy w jednym, intuicyjnym procesie przekłada się na realne korzyści dla sklepów, zwiększając konwersję i satysfakcję klientów. Wypróbuj to innowacyjne rozwiązanie i dołącz do grona sklepów, które już teraz z sukcesem wykorzystują potencjał szybkiego checkoutu.