Przekonaj się, jakie korzyści dla e-sklepów przynosi wdrożenie InPost Pay!

porady dla ecommerce
Uśmiechnięta kobieta dzwoniąca przez telefon.

11 kwietnia 2025

Szybka i łatwa ścieżka zakupowa to klucz do sukcesu w branży e-commerce. Chcesz zwiększyć zyski, jakie przynosi Twój e-sklep? Pora na InPost Pay! To usługa, która upraszcza proces zamówień i płatności. Sprawdź, jak robią to inne sklepy i co możesz zyskać!  

Czym jest usługa InPost Pay? 

InPost Pay to usługa łącząca płatności i dostawę w jednym przycisku. Dzięki niej klienci mogą szybko i wygodnie kupować produkty oferowane przez sklepy internetowe. Zadowolenie konsumentów przekłada się na poprawę wyników sprzedaży. 
 
Szybki checkout, którym jest InPost Pay, może wdrożyć każdy sklep internetowy, niezależnie od branży. Wystarczy, że sprzedawca ma podpisaną umowę z InPost na obsługę logistyczną paczek. InPost Pay działa już w tysiącach e-sklepów na platformach Shoper, IdoSell i Atomstore. Zadbaliśmy także o zgodność naszej wtyczki z : WooCommerce, PrestaShop oraz Magento. 

InPost Pay – korzyści dla klienta

Klienci cenią możliwość szybkiego robienia zakupów, a InPost Pay to umożliwia. Do skorzystania z naszej usługi wystarczy aplikacja InPost Mobile. Cała ścieżka zakupowa składa się tylko z trzech etapów: wejścia na stronę sklepu internetowego z poziomu przeglądarki lub telefonu,  wybrania opcji: Dodaj do koszyka InPost Pay i przejścia do płatności. W ten sposób można nabywać produkty ze wszystkich sklepów, które z nami współpracują, a jest ich już ponad 1600. 
 
Maksymalnie skrócona droga do wirtualnej kasy to niejedyna korzyść dla klientów. Drugim walorem naszej usługi jest brak wymogu rejestracji konta użytkownika w bazie sklepu internetowego. Wystarczy być zarejestrowanym w InPost Mobile. Dzięki  temu można korzystać z InPost Pay bez konieczności ponownego podawania swoich danych (adresu e-mail, numeru telefonu, preferowanego miejsca dostawy oraz imienia i nazwiska) na stronie sklepu. 

InPost Pay oferuje swoim klientom ich ulubione metody płatności. Nabywcy mają do wyboru finalizację zamówienia przy użyciu karty płatniczej, kodów cyfrowych generowanych w aplikacjach bankowych oraz szybkich przelewów. 
 
Po dokonaniu zakupu, Twoi klienci mają dostęp do wszystkich swoich zamówień i ich statusów w aplikacji InPost Mobile. Wiedzą też,na jakim etapie jest dostawa każdego produktu. Twoi klienci do wyboru mają trzy popularne metody doręczeń: Paczkomat®, PaczkoPunkt oraz kurierem pod wskazany adres. 

Zadowolony klient = większa sprzedaż 

O tym, jak InPost Pay wspiera sprzedaż, najlepiej świadczą konkretne przykłady wdrożeń. Jednym z nich jest North.pl, sklep z częściami do sprzętów AGD i RTV. Dzięki wdrożeniu naszej usługi konwersja na koszyku zakupowym wzrosła aż o 25%. Jeszcze lepszy wynik osiągnęła księgarnia internetowa Gandalf – tam liczba sfinalizowanych zamówień skoczyła o 40%. 

Jak wdrożyć InPost Pay w swoim e-sklepie? 

Implementacja usługi jest szybka i prosta. Pierwszy krok zależy od tego, czy Twój sklep już korzysta z dostaw InPost. Jeśli nie, zacznij od wypełnienia formularza rozpoczęcia współpracy. W sytuacji, gdy już współpracujemy, proponujemy kontakt z nami poprzez stronę internetową lub bezpośrednio ze swoim przedstawicielem handlowym InPost. 
 
Kolejnym krokiem jest podpisanie umowy na wdrożenie InPost Pay. Po jej zawarciu możesz samodzielnie rozpocząć wdrożenie w swoim sklepie – wszystkie potrzebne wtyczki oraz dokumentację API znajdziesz w naszej dokumentacji technicznej, dostępnej pod dedykowanym linkiem. Po zakończeniu integracji wystarczy, że przekażesz nam integracje do audytu, korzystając z formularza Kontakt | InPost Pay, jeśli audyt zakończy się pozytywnie, uruchomimy usługę. 

Popraw wyniki sprzedaży dzięki InPost Pay 

InPost Pay to wygoda dla klientów i realne korzyści dla podmiotów branży e-commerce. Co najważniejsze – to nie tylko obietnice. Przykłady sklepów North.pl oraz Gandalf pokazują, że InPost Pay znacząco poprawia konwersję na koszyku zakupowym – nawet o 40%! Skontaktuj się z nami i przekonaj się o tym osobiście! 

wróć