InPost Pay w sklepie internetowym – jakie korzyści przyniesie Twojemu e-commerce?

porady dla ecommerce
inpost pay

29 listopada 2023

Proces płatności to moment decydujący w e-commerce. Musi być więc prosty. W innym przypadku potencjalny klient zrezygnuje z zakupu i skorzysta z konkurencyjnej oferty. Właściciele e-sklepów wiedzą o jednym: aby nie tracić przychodów, trzeba na bieżąco dostosowywać się do potrzeb swoich konsumentów. Pomóc w tym może integracja posiadanej platformy z naszą usługą InPost Pay. Jakie korzyści zapewniamy przedsiębiorcom?

 

Wdrożenie InPost Pay – wygodne rozwiązanie z wieloma korzyściami

Dłużący się proces transakcji, ukryte opłaty, skomplikowane, długie i trudne do zrozumienia formularze kontaktowe, a także strach przed utratą danych i środków finansowych – to wszystko powoduje, że klienci rezygnują z kupna produktu nawet wtedy, gdy są nim początkowo zainteresowani.

Znaleźliśmy jednak rozwiązanie na wszystkie te bolączki! Stworzyliśmy InPost Pay, czyli płatność i dostawę w jednym – jest to pierwsza tego typu usługa na rynku. Jako operatorzy logistyczni wiemy, jak ważne do osiągnięcia sukcesu w branży jest zadowolenie klientów. Dlatego możemy zapewnić Twojej działalności coś, co spełni ich wszelkie wymagania.

InPost Pay gwarantuje:

  • oszczędność (zarówno finansową, jak i czasową);
  • szybkość działania;
  • dostęp do sprawdzonych i chętnie wybieranych przez konsumentów sposobów dostawy zamówień;
  • bezpieczeństwo danych.

Implementacja tego rozwiązania to doskonały sposób na to, aby zwiększyć dochód generowany przez Twoją działalność.

Jakie korzyści dla klienta niesie wdrożenie InPost Pay w e-commerce?

Klienci są niezwykle ważni. Bez nich prowadzona firma nie spełni swojego podstawowego zadania, a więc nie będzie zarabiać. Oznacza to, że właściciele sklepów e-commerce powinni skupić się przede wszystkim na poziomie zadowolenia swoich klientów i zapewniać im jakościową usługę. Można to osiągnąć na kilka sposobów, w tym poprzez wykorzystanie oferowanej przez nas usługi.

Klienci dokonujący zakupów w e-sklepach, w których wdrożono już InPost Pay, mogą liczyć m.in. na:

  1. powtarzalność procesu;
  2. brak konieczności wypełniania formularzy w sklepach przy każdym zakupie;
  3. gwarancję bezpieczeństwa danych personalnych;
  4. brak wymogu uzupełniania długich i skomplikowanych formularzy;
  5. koncentrację wszystkich potrzebnych im usług w jednej aplikacji przeznaczonej na urządzenia mobilne.

Jest to szczególnie istotne zwłaszcza wtedy, gdy okazuje się, że dwa sklepy oferują ten sam produkt w identycznej cenie. Wówczas konsument zdecyduje się na zakup tam, gdzie znajdzie wygodniejszy sposób na finalizację transakcji.

Większość internautów jako miejsce doręczenia swoich zakupów online wybiera urządzenie Paczkomat®. Po integracji sklepu z usługą InPost Pay będą mogli zapisać swój wybór jako ulubiony, a w razie potrzeby alternatywnie zmienić opcję dostawy na Paczkopunkt lub naszych kurierów!

W InPost Pay klienci mogą opłacić swoje zamówienie zgodnie ze swoimi preferencjami, w tym za pomocą:

  • BLIK-a;
  • karty płatniczej;
  • Apple Pay;
  • Google Pay;
  • szybkiego przelewu;
  • płatności odroczonej.

Korzyści dla sklepu internetowego z integracji InPost Pay

InPost Pay to zarówno innowacja, jak i kluczowy element strategii, który pozwala na osiągnięcie sukcesu w branży. Usługa jest integralną częścią aplikacji InPost Mobile, z której korzysta już ponad 11 milionów użytkowników. Gwarantuje to szeroką ekspozycję na nowych klientów. Sklep, który wdrożył InPost Pay, może być dzięki temu pozycjonowany w aplikacji InPost Mobile w zakładce “Zakupy”.

Dodatkowo na przestrzeni lat wypracowaliśmy zaufanie i rozpoznawalność wśród konsumentów. Współpraca z nami może więc przyciągnąć tych klientów, którzy wybierają sprawdzone już przez nich rozwiązania.

Kolejny benefit stanowi wzrost współczynnika konwersji i spadek ilości porzuconych koszyków. Niektóre z nich zostają zapomniane wskutek długotrwałych, zbytnio skomplikowanych procesów płatności. Prosta i wygodna w użyciu aplikacja stwarza okazję do skutecznej komunikacji z niezdecydowanym klientem, a tym samym odzyskania potencjalnych transakcji i zwiększenia przychodów sklepu. 

InPost Pay zostało skonstruowane w sposób umożliwiający zapamiętywanie preferencji klientów w zakresie płatności i dostawy. Eliminuje to konieczność tworzenia własnych systemów pozwalających na poprawną identyfikację konsumenta, a wszystkie zaszyfrowane dane są gromadzone w jednym, bezpiecznym miejscu.

Nie można też zapominać, jak ważne jest trzymanie ręki na pulsie – zwłaszcza w kontekście dynamicznego świata e-commerce. Integracja z InPost Pay to znakomity sposób na utrzymanie konkurencyjnej przewagi! Oferowanie klientom wygodnej płatności i dostawy w jednym zwiększa ich poziom zadowolenia, a tym samym zmniejsza chęć do korzystania z usług sklepów nieposiadających takiej usługi.

Innymi słowy, decyzja o wykorzystaniu InPost Pay to strategiczna inwestycja w przyszłość prowadzonej działalności online!

 

wróć