Case Study, które warto znać. Efekty wdrożenia InPost Pay na kokonki.pl

porady dla ecommerce
Osoba w żółtym swetrze dzierga, napis "Poznaj sukces Kokonki", logo InPostPay.

09 grudnia 2025

Każdy, kto kiedykolwiek rozplątywał kłębek włóczki, wie, że cierpliwość ma znaczenie. W zakupach online jednak cierpliwość ma swoje granice. W świecie e-commerce, gdzie każda sekunda procesu zakupowego ma znaczenie, a customer experience decyduje o lojalności klienta, wdrożenie odpowiednich rozwiązań technologicznych może przynieść wymierne rezultaty. Przykład? Sklep Kokonki.pl, w którym dzięki integracji z InPost Pay została uproszczona ścieżka zakupowa oraz znacząco zwiększyła się wartość koszyka i liczba transakcji. Dziś zakupy kończą się szybciej niż klienci zdążą zaparzyć herbatę do robótek. 

Zobacz, jak to działa w poniższym materiale video:  

 

Wygoda i prostota jako główne cele wdrożenia 

InPost Pay eliminuje typowe bariery zakupowe: konieczność zakładania konta, logowania czy ręcznego wpisywania danych. Finalizacja transakcji odbywa się w aplikacji InPost Mobile – intuicyjnie, szybko i bez zbędnych kroków. To nie tylko wygoda dla klienta, ale też skrócenie ścieżki zakupowej, co bezpośrednio przekłada się na wyższą konwersję. 

Naszym celem było zapewnienie klientom szybkich, prostych i wygodnych zakupów, a usługa InPost Pay w jednym miejscu łączy i podpowiada klientowi ulubioną metodę płatności i dostawy” – podkreśla Martyna Bibik - Menedżer Kreatywna w Kokonki.pl 

Sprawne wdrożenie dzięki platformie Shoper 

Integracja z InPost Pay w środowisku Shoper przebiegła sprawnie i bez konieczności angażowania zespołu developerskiego. To dowód na to, że nowoczesne rozwiązania zakupowe mogą być wdrażane szybko, bezpiecznie i bez zakłócania bieżącej działalności sklepu. Dla zespołów e-commerce to ogromna oszczędność czasu i zasobów. Dużą rolę odegrała tu dostępna wtyczka na platformie Shoper, która umożliwiła integrację bez konieczności zaawansowanych zmian w sklepie. 

Całość współpracy z zespołem InPost Pay była dobrze zorganizowana, to kluczowy benefit we współpracy z marką InPost. 

Wysoka konwersja i realne efekty biznesowe 

Od momentu wdrożenia InPost Pay w sklepie Kokonki, usługa cieszy się rosnącą popularnością wśród klientów, a jej udział w transakcjach zakupowych systematycznie wzrasta. 

Widoczne efekty wdrożenia usługi: 

  • wysoki poziom konwersji koszykowej, 
  • stabilna, satysfakcjonująca średnia wartość koszyka, 
  • więcej zamówień dzięki promocjom łączonym z akcjami InPost Pay, 
  • rosnąca lojalność klientów, którzy przy kolejnym zamówieniu chętnie powracają tej metody. 

InPost Pay realnie wspiera sprzedaż.  Dane transakcyjne jednoznacznie pokazują, że uproszczony proces zakupowy i lojalność klienta idą w parze. 

Dla e-commerce InPost Pay to rozwiązanie, które: 

  • optymalizuje UX, 
  • zwiększa konwersję, 
  • buduje lojalność, 
  • działa bezinwazyjnie. 

Klienci doceniają szybkość oraz intuicyjność 

Klienci Kokonki.pl pozytywnie oceniają rozwiązanie proponowane przez InPost, szczególnie podkreślając szybkość, prostotę i niezawodność procesu zakupowego. Dzięki integracji z InPost Pay nie muszą każdorazowo podawać danych czy wybierać metody dostawy, gdyż swoje preferencje mają zapisane w apce InPost, co przyspiesza cały proces. 

Dla klientów to ogromna wygoda, dla nas – większa konwersja – podkreśla Martyna Bibik.  

Użytkownicy doceniają InPost Pay za: 

  • szybkość i wygodę – zakupy bez logowania i formularzy, 
  • bezpieczeństwo – transakcje realizowane w aplikacji InPost Mobile, 
  • personalizację – zapamiętane preferencje dostawy i płatności, 
  • nagrody – punkty InCoiny za każdą transakcję, które można wymieniać na zniżki. 

Dla klientów to komfort. Dla sklepu – większa lojalność i częstsze zakupy. 

InPost Pay jest więc niezawodnym narzędziem, które wspiera zarówno wzrost sprzedaży, jak i poprawę doświadczeń klientów. InPost Pay, to dla Ciebie i Twojego sklepu online prosta droga do większej sprzedaży. 

Dowiedz się więcej o InPost Pay i zobacz, jak może wspierać Twój e-commerce na stronie https://inpostpay.pl/biznes lub skontaktuj się z zespołem InPost przez poniższy formularz, by dowiedzieć się, jak wdrożyć usługę w swoim sklepie. A jeśli chcesz zobaczyć realne efekty – zacznij od obejrzenia case study Kokonki.pl. 

wróć

Przekonaj się, co możesz zyskać
i wypełnij formularz.

Prosta integracja dostosowana do Twojego sklepu

Współpracujemy z Atomstore, IdoSell, Presta Shop, Shoper, WooCommerce, Magento2 lub API.


Dodatkowe funkcjonalności

Odzyskiwanie koszyków, sugestie produktowe, płatności odroczone, zbieranie zgód marketingowych.


Wzrost konwersji koszykowej nawet do 70%*


Widoczność w apce InPost

Finalizacja zakupów w apce InPost Mobile, z której korzysta już ponad 14 mln osób!

*na podstawie analizy danych e-sklepów i raportów wewnętrznych.

Uzupełnienie tego formularza zajmie tylko 1 minutę. Nasz przedstawiciel odezwie się do Ciebie w ciągu 2 dni roboczych.

Potrzebujemy Twojego NIP-u, ponieważ nasza oferta skierowana jest do firm

Dzieje się u nas dużo dobrego. Chcesz być na bieżąco? Jeśli to jeszcze przed Tobą, wyraż zgodę na otrzymywanie od InPost sp. z o. o. informacji o promocjach, produktach i usługach InPost sp. z o. o. innych spółek z Grupy Integrer oraz podmiotów współpracujących z tymi spółkami za pośrednictwem:

Powyższe zgody są dobrowolne. Możesz wycofać je w każdym czasie poprzez wysłanie żądania na następujący adres e-mail: dane_osobowe@inpost.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Administratorem Twoich danych osobowych jest InPost sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-727), przy ul. Pana Tadeusza 4. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym o przysługujących Ci prawach znajduje się w Polityce Prywatności.