Shoper to największa i najprężniej rozwijająca się platforma e-commerce w modelu SaaS w Polsce. Współpraca z InPost Pay była wobec tego wyłącznie kwestią czasu. Usługa jest już dostępna dla wszystkich sprzedawców, którzy chcą zwiększyć konwersję koszykową nawet do 70%*!
Włącz szybko InPost Pay na platformie Shoper
Shoper to niepodważalny lider wśród dostawców rozwiązań e-commerce w Polsce. Oferuje zarówno oprogramowanie do sprzedaży online, jak i wiele innych usprawnień, w tym: obsługę logistyczną, płatności internetowe czy narzędzia reklamowe. Z usług platformy korzystają znane i cenione marki, jak: Pancernik.eu, Pasieki Sadowskich, Kokonki.
InPost Pay to usługa, pozwalająca klientom na finalizację zakupów online “jednym przyciskiem”. Konsumenci wybierają ulubione metody dostaw oraz płatności, a następnie wygodnie składają zamówienia we wszystkich sklepach, korzystających z przycisku InPost Pay. Tym samym oszczędzają czas i pomijają czasochłonne formularze. Wszystkie informacje dotyczące zakupów można śledzić w wygodnej aplikacji InPost Mobile.
„InPost Pay zwiększa konwersję koszykową oraz pomaga zdobywać nowych klientów - blisko 85% użytkowników InPost Pay to nowi klienci dla danego sklepu. Ponadto, InPost Pay umożliwia łatwą integrację z popularnymi platformami open source dla sklepów internetowych oraz SaaS, takimi jak Shoper” - mówi Łukasz Chmielecki, Commercial Director, InPost.
InPost Pay na Shoper – korzyści
Za pośrednictwem InPost Pay sklepy internetowe, korzystające z platformy Shoper, mają szansę dotrzeć do zupełnie nowych klientów – 15 milionów użytkowników aplikacji InPost Mobile. Implementacja usługi finalizacji zakupów “jednym przyciskiem” pozwala na zwiększenie konwersji koszykowej nawet do 70%*. Z kolei powiadomienia wysyłane do osób porzucających koszyki online, zmniejszają odsetek niedokończonych transakcji.
„Dzięki wdrożeniu InPost Pay do oferty możemy proponować naszym klientom nowe, unikalne technologie, mające szansę w przyszłości stać się standardem w procesie zakupów internetowych. Z pewnością jest ono świetną alternatywą do obecnego kompletu rozwiązań płatniczych, które oferuje Shoper” – mówi Łukasz Piechowiak, dyrektor ds. płatności i logistyki.
Sklepy korzystające z InPost Pay w ramach platformy Shoper mogą brać udział w kampaniach promocyjnych z kodami rabatowymi finansowanymi przez InPost. Dodatkowo są w stanie zwiększyć satysfakcję konsumentów, którzy składają zamówienia bez konieczności rejestracji i podawania każdorazowo swoich danych.
Dzięki zaimplementowaniu usługi InPost Pay, sklepy mogą oferować klientom wszystkie najpopularniejsze i cieszące się zaufaniem sposoby płatności, w tym: karty VISA i Mastercard, Google Pay, Apple Pay czy BLIK. Konsumenci wybierają pomiędzy dowolnymi metodami dostaw: zarówno pod wskazany adres, jak i przez Paczkomat® czy punktów odbioru. Usługa zdobywa wiele nagród, w tym w marcu 2025 w kategorii ECOM Innowacje podczas Gali ECOM Inspiration Awards 2024.
„Obsługa finansów to kluczowy element ekosystemu Grupy Shoper. Partnerstwo z InPost Pay pozwala nam jeszcze skuteczniej wspierać przedsiębiorców w rozwoju ich biznesów, dostarczając rozwiązania, które są nie tylko efektywne, ale też dostosowane do dynamicznie zmieniających się potrzeb rynku i konsumentów” - dodaje Łukasz Piechowiak.
Jak dołączyć do InPost Pay w ramach platformy Shoper?
Wdrożenie usługi jest bardzo proste. Jeśli jesteś użytkownikiem platformy Shoper, zgłoś chęć dołączenia do InPost Pay do swojego opiekuna Shoper. Po przejsciu formalności związanych z podpisaniem umowy, otrzymujesz gotową wtyczkę do zainstalowania na stronie sklepu internetowego. Co dalej? Pozostaje tylko obserwować rosnące słupki sprzedaży.
Chcesz dołączyć do grona sklepów oferujących InPost Pay i wzmocnić swoją konwersję?
Wejdź na platformę Shoper i włącz usługę według instrukcji: