Zyskaj więcej z InPost Pay – włącz usługę w swoim sklepie

porady dla ecommerce
Uśmiechnięta kobieta przed laptopem.

15 lipca 2025

Czy prowadzisz sklep internetowy i szukasz sposobu na zwiększenie konwersji, poprawę doświadczenia zakupowego klientów oraz benefitów dla swoich klientów? Jeśli jeszcze nie wdrożyłeś InPost Pay – teraz jest idealny moment, by to zrobić! 

Wdrożenie InPost Pay to nie tylko udogodnienie dla klientów, ale także konkretne zyski dla Twojego biznesu: 

  • Wyższa konwersja – uproszczony proces zakupowy zmniejsza liczbę porzuconych koszyków. 
  • Większa lojalność klientów – szybkie i wygodne zakupy zachęcają do powrotów. 
  • Dostęp do kampanii promocyjnych – takich jak ta, którą właśnie ogłaszamy! 

Promocja z kodem rabatowym 20 zł dla klientów Twojego sklepu! * 

Jeśli wdrożysz (bezpłatnie!) InPost Pay w swoim sklepie w trzecim kwartale 2025 roku (lipiec–wrzesień), zyskasz dostęp do wyjątkowej kampanii promocyjnej: 

Czas trwania akcji: 10.10-15.11.2025 r. 

Mechanizm promocji:  

  • Wartość rabatu: 20 zł  
  • Pula wszystkich kodów 1 000 000 zł 
  • Kod rabatowy będzie dostępny przy finalizacji zakupów w apce InPost Mobile 
  • Automatyczne włączenie do promocji, jeśli wdrożysz sklep do 30 września 
  • Otrzymasz pakiet grafik do komunikacji promocji mailem do 06.10.2025 

To prawdziwa okazja! Łączna pula kodów: aż 1 milion złotych – to ogromna szansa na przyciągnięcie nowych klientów i zwiększenie sprzedaży! 

* Sklepy internetowe, które wdrożą usługę InPost Pay w okresie 01.07-30.09.2025, automatycznie uzyskają dostęp do promocji. W ramach akcji Twoi klienci będą mogli skorzystać z kodów rabatowych o wartości 20 zł na zakupy dokonane przy użyciu InPost Pay. Kody będą aktywne w dniach 10.10- 15.11.2025.   

Jak dołączyć? 

  1. Skontaktuj się z z Opiekunem Handlowym InPost lub przez formularz pod artykułem, aby rozpocząć proces wdrożenia. 
  2. Zintegruj usługę w swoim sklepie do końca września 2025 r. 
  3. Zaplanuj komunikację akcji z kodem rabatowym na podstawie grafik i materiałów, jakie przekażemy na początku października. 
  4. Weź udział w kampanii i obserwuj wzrost wyników! 

InPost Pay to nowoczesna usługa płatniczo-logistyczna, która łączy szybkie płatności z wygodną dostawą.  

Dzięki niej klienci mogą: 

  • Zrealizować zakupy w kilka kliknięć (30 sekund!) – bez konieczności wpisywania danych do wysyłki czy płatności. 
  • Wybrać ulubioną formę dostawy – w tym Paczkomat®, który jest ulubioną formą dostawy dla większości kupujących. 
  • Czuć się bezpiecznie – dzięki sprawdzonym rozwiązaniom technologicznym i wsparciu InPost.  

Nie czekaj – dołącz do grona sklepów, które już korzystają z InPost Pay i czerpią korzyści z nowoczesnych rozwiązań e-commerce. 

 

wróć

Przekonaj się, co możesz zyskać
i wypełnij formularz.

Prosta integracja dostosowana do Twojego sklepu

Współpracujemy z Atomstore, IdoSell, Presta Shop, Shoper, WooCommerce, Magento2 lub API.


Dodatkowe funkcjonalności

Odzyskiwanie koszyków, sugestie produktowe, płatności odroczone, zbieranie zgód marketingowych.


Wzrost konwersji koszykowej nawet do 70%*


Widoczność w apce InPost

Finalizacja zakupów w apce InPost Mobile, z której korzysta już ponad 14 mln osób!

*na podstawie analizy danych e-sklepów i raportów wewnętrznych.

Uzupełnienie tego formularza zajmie tylko 1 minutę. Nasz przedstawiciel odezwie się do Ciebie w ciągu 2 dni roboczych.

Potrzebujemy Twojego NIP-u, ponieważ nasza oferta skierowana jest do firm

Dzieje się u nas dużo dobrego. Chcesz być na bieżąco? Jeśli to jeszcze przed Tobą, wyraż zgodę na otrzymywanie od InPost sp. z o. o. informacji o promocjach, produktach i usługach InPost sp. z o. o. innych spółek z Grupy Integrer oraz podmiotów współpracujących z tymi spółkami za pośrednictwem:

Powyższe zgody są dobrowolne. Możesz wycofać je w każdym czasie poprzez wysłanie żądania na następujący adres e-mail: dane_osobowe@inpost.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Administratorem Twoich danych osobowych jest InPost sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-727), przy ul. Pana Tadeusza 4. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym o przysługujących Ci prawach znajduje się w Polityce Prywatności.