Czy prowadzisz sklep internetowy i szukasz sposobu na zwiększenie konwersji, poprawę doświadczenia zakupowego klientów oraz benefitów dla swoich klientów? Jeśli jeszcze nie wdrożyłeś InPost Pay – teraz jest idealny moment, by to zrobić!
Wdrożenie InPost Pay to nie tylko udogodnienie dla klientów, ale także konkretne zyski dla Twojego biznesu:
- Wyższa konwersja – uproszczony proces zakupowy zmniejsza liczbę porzuconych koszyków.
- Większa lojalność klientów – szybkie i wygodne zakupy zachęcają do powrotów.
- Dostęp do kampanii promocyjnych – takich jak ta, którą właśnie ogłaszamy!
Promocja z kodem rabatowym 20 zł dla klientów Twojego sklepu! *
Jeśli wdrożysz (bezpłatnie!) InPost Pay w swoim sklepie w trzecim kwartale 2025 roku (lipiec–wrzesień), zyskasz dostęp do wyjątkowej kampanii promocyjnej:
Czas trwania akcji: 10.10-15.11.2025 r.
Mechanizm promocji:
- Wartość rabatu: 20 zł
- Pula wszystkich kodów 1 000 000 zł
- Kod rabatowy będzie dostępny przy finalizacji zakupów w apce InPost Mobile
- Automatyczne włączenie do promocji, jeśli wdrożysz sklep do 30 września
- Otrzymasz pakiet grafik do komunikacji promocji mailem do 06.10.2025
To prawdziwa okazja! Łączna pula kodów: aż 1 milion złotych – to ogromna szansa na przyciągnięcie nowych klientów i zwiększenie sprzedaży!
* Sklepy internetowe, które wdrożą usługę InPost Pay w okresie 01.07-30.09.2025, automatycznie uzyskają dostęp do promocji. W ramach akcji Twoi klienci będą mogli skorzystać z kodów rabatowych o wartości 20 zł na zakupy dokonane przy użyciu InPost Pay. Kody będą aktywne w dniach 10.10- 15.11.2025.
Jak dołączyć?
- Skontaktuj się z z Opiekunem Handlowym InPost lub przez formularz pod artykułem, aby rozpocząć proces wdrożenia.
- Zintegruj usługę w swoim sklepie do końca września 2025 r.
- Zaplanuj komunikację akcji z kodem rabatowym na podstawie grafik i materiałów, jakie przekażemy na początku października.
- Weź udział w kampanii i obserwuj wzrost wyników!
InPost Pay to nowoczesna usługa płatniczo-logistyczna, która łączy szybkie płatności z wygodną dostawą.
Dzięki niej klienci mogą:
- Zrealizować zakupy w kilka kliknięć (30 sekund!) – bez konieczności wpisywania danych do wysyłki czy płatności.
- Wybrać ulubioną formę dostawy – w tym Paczkomat®, który jest ulubioną formą dostawy dla większości kupujących.
- Czuć się bezpiecznie – dzięki sprawdzonym rozwiązaniom technologicznym i wsparciu InPost.
Nie czekaj – dołącz do grona sklepów, które już korzystają z InPost Pay i czerpią korzyści z nowoczesnych rozwiązań e-commerce.