4FIZJO zwiększa sprzedaż i zadowolenie klientów dzięki InPost Pay

porady dla ecommerce
Kobieta trzyma hantel, napis "Trzymamy tempo zakupów w 4FIZJO" oraz logo InPost Pay.

14 listopada 2025

Sklep 4FIZJO od lat stawia na innowacje i wygodę użytkownika. To polska marka, która wspiera zdrowy styl życia, aktywność fizyczną i profesjonalną fizjoterapię. Sklep internetowy 4FIZJO oferuje szeroki wybór produktów dla osób dbających o swoje ciało – od sprzętu do ćwiczeń, przez akcesoria do masażu, aż po wyposażenie turystyczne i sportowe. W sklepie online można zrobić zakupy z InPost Pay i korzystać z błyskawicznej płatność i niezawodnej dostawy w jednej, intuicyjnej ścieżce zakupowej. Efekt? Wyższa satysfakcja klientów, większe zaufanie i jeszcze szybsza finalizacja transakcji. 

Innowacja, która napędza rozwój 

Dążenie do doskonałości i nieustanne poszukiwanie nowych rozwiązań to cecha, która od początku wyróżniała markę 4FIZJO. Firma, znana z wysokiej jakości sprzętu rehabilitacyjnego i fitness, traktuje technologię jako narzędzie do budowania przewagi konkurencyjnej. Decyzja o wdrożeniu InPost Pay była naturalnym krokiem w realizacji strategii, której celem jest wyznaczanie standardów w e-commerce nie tylko poprzez ofertę produktową, ale również poprzez jakość doświadczenia zakupowego. 

Zdecydowaliśmy się na InPost Pay, ponieważ stawiamy na nowoczesne i przełomowe rozwiązania, które odpowiadają na potrzeby naszych klientów” – podkreśla Mateusz Oniśk - Co-Funder & Prezes Zarządu 4FIZJO. 

Zakupy w naszym sklepie powinny być tak intuicyjne, jak korzystanie z produktów 4FIZJO: proste, szybkie i bezpieczne. InPost Pay łączy szybką płatność i niezawodną dostawę w jednej wygodnej usłudze. Dzięki InPost Pay mogą docenić bezpieczeństwo, szybkość i prostotę, co czyni zakupy jeszcze wygodniejszymi. 

Wdrożenie w duchu partnerstwa i profesjonalizmu 

Proces integracji InPost Pay w sklepie 4FIZJO przebiegł płynnie i bez komplikacji, głównie dzięki partnerskiej współpracy z zespołem InPost oraz wsparciu technicznemu platformy IdoSell. Od samego początku wdrożenie było prowadzone w sposób skoordynowany, z pełnym wsparciem na poziomie operacyjnym i marketingowym. W efekcie nowa funkcjonalność została udostępniona klientom szybko, a od momentu wdrożenia dało się zauważyć znaczącą poprawę doświadczenia zakupowego. 

Jednym z najważniejszych efektów wdrożenia InPost Pay w 4FIZJO był zauważalny wzrost satysfakcji klientów. Użytkownicy doceniali, że nowy proces daje im realne korzyści: po wyborze produktu, reszta odbywa się w jednym, dobrze znanym im środowisku aplikacji InPost. Klienci doceniają, że zakupy stały się przejrzyste, szybkie i dostosowane do ich potrzeb. Zaufanie do marki wzrosło, a wygoda korzystania z aplikacji przekłada się na większą lojalność wobec sklepu. 

Uproszczenie procesu i wygoda użytkownika 

Wdrożenie InPost Pay oznaczało automatyzację i uproszczenie całego procesu zakupowego, od momentu wyboru produktu po jego dostarczenie. Dla 4FIZJO, którego klienci często dokonują zakupów mobilnie, wdrożenie przyniosło następujące korzyści: 

  • Zintegrowany proces zakupowy – w aplikacji InPost klient może wybrać dostawę, zapłacić i zakończyć transakcję bezproblemowo. 
  • Eliminacja barier – brak konieczności ponownego wpisywania danych przy każdym zamówieniu. 
  • Błyskawiczna finalizacja transakcji – dzięki zapisanym kartom płatniczym, proces zakupu trwa dosłownie kilka sekund. 
  • Intuicyjność – nawet osoby mniej zaznajomione z nowymi technologiami bez trudu korzystają z usługi. 

Takie rozwiązanie nie tylko oszczędza czas, ale też zwiększa komfort zakupów i minimalizuje ryzyko porzucenia koszyka. 

InPost Pay jako fundament nowoczesnego e-commerce 

Przykład wdrożenia w firmie 4FIZJO potwierdza, że InPost Pay to rozwiązanie, które realnie wspiera sklepy online, umożliwiając im wprowadzanie globalnych standardów obsługi. Szybkość i prostota zakupów decydują dziś o sukcesie e-commerce, dlatego InPost Pay należy do kluczowych narzędzi, które wspierają w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Współpraca 4FIZJO i InPost Pay pokazuje, że innowacja i partnerstwo mogą iść w parze, tworząc doświadczenia zakupowe na najwyższym poziomie. 

Dowiedz się więcej z poniższego materiału wideo 

 

wróć

Przekonaj się, co możesz zyskać
i wypełnij formularz.

Prosta integracja dostosowana do Twojego sklepu

Współpracujemy z Atomstore, IdoSell, Presta Shop, Shoper, WooCommerce, Magento2 lub API.


Dodatkowe funkcjonalności

Odzyskiwanie koszyków, sugestie produktowe, płatności odroczone, zbieranie zgód marketingowych.


Wzrost konwersji koszykowej nawet do 70%*


Widoczność w apce InPost

Finalizacja zakupów w apce InPost Mobile, z której korzysta już ponad 14 mln osób!

*na podstawie analizy danych e-sklepów i raportów wewnętrznych.

Uzupełnienie tego formularza zajmie tylko 1 minutę. Nasz przedstawiciel odezwie się do Ciebie w ciągu 2 dni roboczych.

Potrzebujemy Twojego NIP-u, ponieważ nasza oferta skierowana jest do firm

Dzieje się u nas dużo dobrego. Chcesz być na bieżąco? Jeśli to jeszcze przed Tobą, wyraż zgodę na otrzymywanie od InPost sp. z o. o. informacji o promocjach, produktach i usługach InPost sp. z o. o. innych spółek z Grupy Integrer oraz podmiotów współpracujących z tymi spółkami za pośrednictwem:

Powyższe zgody są dobrowolne. Możesz wycofać je w każdym czasie poprzez wysłanie żądania na następujący adres e-mail: dane_osobowe@inpost.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Administratorem Twoich danych osobowych jest InPost sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-727), przy ul. Pana Tadeusza 4. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym o przysługujących Ci prawach znajduje się w Polityce Prywatności.